dinsdag 14 september 2010

Alleen maar haat en nijd binnen het AB/TB/DL wereldje

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het AB/TB/DL wereldje steeds meer bestaat uit gefrustreerde figuren die elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Op forums en chats merk ik het ook steeds vaker dat met name DL'ers altijd wat te zeuren hebben over met name de mensen met AB/TB gevoelens.


Ik kijk er niet echt van op dat er enorm veel haat nijd en afgunst heerst en velen elkaar het licht in de ogen niet gunnen binnen het AB/DL/TB wereldje. Met name veel DL'ers hebben niks met AB/TB'ers en sommigen laten dit ook wel heel goed merken op chats en binnen forums. 


Zelf denk ik ook dat DL en AB/TB gebeuren 2 heel verschillende dingen zijn en niet echt goed bij elkaar passen omdat met name de mensen die DL zijn het dragen van luiers heel anders ervaren dan de mensen die met AB/TB bezig zijn. Daarom lijkt mij het ook beter dat er voor beide doelgroepen een apart forum en chat komt zodat de AB/TB'ers een eigen ruimte hebben om onderling te kletsen zonder last te hebben van DL'ers die toch niks hebben met AB/TB gebeuren. 


Het is jammer dat er zo een haat en nijd is met name aan de kant van sommige DL'ers naar AB/TB'ers. Was het voorheen al dat veel meisjes en vrouwen al afgehaakt zijn in chats omdat ze zich er niet prettig voelden komt nu misschien wel de tijd dat ook steeds meer AB/TB'ers chats en forums gaan mijden omdat ze er niks meer aan vinden door de enorme haat en nijd die er heerst.


Ik heb het zelf vindt er ook niks meer aan de forums en chats door de onderlinge haat en nijd maar ook door een aantal dwazen op met name de chats die alleen maar over poep en pies kunnen praten vaak tot het walgelijke toe. Daar zit ik niet echt op te wachten op dat soort dwazen om mee te kletsen. Helaas wordt er weinig of niets tegen gedaan en voor mij een reden om chats en forums links te laten liggen want ik zat voor me plezier op forums en chats en niet om steeds lastig gevallen te worden door hitsige figuren en onderlinge ruzies te moeten volgen.

Misschien wordt het de hoogste tijd dat er een aparte forum en chat komt voor alleen maar AB/TB'ers zodat de mensen met een voorliefde om zich weer baby of peuter te willen voelen zonder problemen met elkaar kunnen communiceren zonder dat iemand zich er aan stoort dat ze deze gevoelens voor baby/peuter willen zijn hebben. Want zoals het nu gaat is het een grote bende van haat en nijd en daar zitten AB/TB'ers ook niet op te wachten.



1 opmerking: