dinsdag 24 augustus 2010

Misbruikt gemaakt van mij door ABDLTB club

De mensen achter ABDLTB club zijn wel een stel profiteurs, uitbuiters en schreeuwers. Het volgende is aan de hand ik ging naar mijn berichten kijken daar en tot mijn verbazing kreeg ik een berichtje van een andere moderator daar namelijk John die mij vertelde dat ik geen moderator meer was en dit in overleg met andere moderators is gebeurd. Heel vreemd dat ik dat dan niet van Michel de eigenaar te horen krijg maar van een mede moderator te horen moet krijgen. 

Ik heb me heel lang met volle inzet voor ABDLTB club ingezet om te zorgen dat vooral de chat veilig was voor tieners en dat er geen gekke of rare dingen gebeurden binnen de chat. En bij problemen altijd contact opgenomen met andere moderators zoals voorheen Diaperfan en nadat die was weggegaan met Sam en John zodat er altijd overleg plaats vond tussen mij en de andere moderators en dat ze op de hoogte waren van hoe het er aan toe ging.

Het verbaast mij enigszins dat men binnen deze club zo met andere mensen omgaat ik voel me behoorlijk misbruikt door ABDLTB club gezien ik me altijd voor volle 100% heb ingezet daar voor de club maar anderzijds kijk ik er ook niet van op gezien dat Diaperfan daar ook al weg is gegaan en Peuterdaphne eerst was binnengehaald en korte tijd later ook ineens weer moderator af was. Volgens mij ben je alleen maar goed als ze goed misbruik van je kunnen maken.

Ik heb aangegeven dat ze mijn account en berichten maar moeten wissen bij ABDLTB club omdat ik niks meer met die bedriegers en oplichters te maken wil hebben. Want dat soort mensen die anderen misbruiken om er zelf beter van te worden kan ik missen als kiespijn.

Mij zie je er in ieder geval nooit meer, het is jammer dat het zo moet gaan en hoop dan ook dat ABDLTB club heel snel ter ziele mag gaan enkel en alleen al voor de mensen die misbruikt zijn door hun.
 

4 opmerkingen:

  1. Ey,
    Wat laag zeg wat er is gebeurt, en dat zonder jou op de hoogte te stellen. Hebben ze eigenlijk wel aangegeven waarom jij geen mod meer bent?
    Nja hoop je ergens anders tegen te komen, en dingen van je te mogen lezen. iig leuke site deze :)
    groetjes Babyvirus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als reden gaven ze op dat ze de boel gingen veranderen meer niet. Terwijl ze me destijds zelf hebben gevraagd om bij hun te komen. Heb me account bij ze al verwijderd want wil niks meer met ze te maken hebben met dat soort bedriegers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slap rot excuus zeg, wat achterbaks. Als ze dingen gingen veranderen in overleg met mods, hadden ze alle mods hierin mee moeten nemen. Gewoon een vies spel wat er gespeeld is. Vreemd dat Baby@ngel die er later bij kwam, niet eruit is gehaald, nja of toch niet vreemd omdat ze de vriend is dl_michel. Denk ook dat jij meer deed voor het forum dan ik sommige anderen zie doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja er waren er daar die moderator waren die ik nog nooit ene keer heb gezien in de chat laat staan dat ik weet wie het zijn terwijl ze later dan ik er bij zijn gekomen maar zullen wel vriendjes of bekenden zijn.

    Maar ze zoeken het maar lekker verder uit daar heb me account verwijderd daar en kom er echt nooit meer zit niet op huichelaars te wachten.

    Ik ben altijd eerlijk geweest tegen iedereen en heb altijd geprobeerd de mensen zoveel mogelijk te helpen en een vriendelijk woord te geven aan de bezoekers van de chat maar waarschijnlijk was dat niet goed of voldoende genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen