zondag 8 augustus 2010

AB Shopping

Nadat ik de link had gekregen van AB Shopping ben ik is op hun website gaan kijken en het blijkt een Frans bedrijfje te zijn in medische artikelen zoals beschermbroekjes voor incontinentie en aangepaste kleding als hansops, zwemluiers etc.  


Op de eerste plaats vindt ik zo een bedrijfje in het buitenland geen enkele meerwaarde hebben want de hulpmiddelen die ze er verkopen zijn in Nederland ook te verkrijgen o.a. Maree en 4Care maar ik viel bijna van me stoel van schrik toen ik de prijzen zag die men vroeg, als je een beetje normale lengte heb 1.90 meter en je wilde er een hansop bestellen dan kwam er een enorme toeslag op. Gewoon belachelijk want bij Maree en 4Care betaal je gewoon veel minder en ook geen toeslag als je 1.90 meter groot bent. Ook de andere artikelen vond ik absurd duur in vergelijking met medische toelevering bedrijven in Nederland.


Ik zelf zal er nooit iets bestellen mijn advies is heel snel vergeten dit bedrijfje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten