zaterdag 21 augustus 2010

Incontinentie luiers.nl

Incontinentie luiers.nl is een Nederlands bedrijfje die naar wat ik heb gehoord is opgezet door een AB'er. Ik heb is op de website rond gekeken en voor mij komt het over als een bedrijfje dat incontinentie luiers verkoopt veelal import uit Amerika en andere landen. Want bekende merken hier in Nederland zoals tena en molicare zie ik helemaal niet in hun assortiment. Wel attends maar dan de Amerikaanse vraag me af wat de meerwaarde van deze luiers is om ze te importeren boven de attends die hier op de markt zijn. De prijzen vindt ik ook niet echt interessant prijzen tussen de €1,40 en €2 per luier vindt ik zelf behoorlijk aan de prijzige kant. En denk dan ook dat het bedrijfje zich meer richt op de AB/TB/DL wereld toch dan op mensen met incontinentie want voor mensen met incontinentie zijn ze zeer zeker al niet interessant te noemen.

Ik vindt het om eerlijk te zijn geen enkele meerwaarde hebben dit bedrijfje omdat je hele goede luiers in Nederland zoals tena en molicare veel goedkoper kan krijgen via leveranciers van incontinentie materiaal in Nederland o.a. Combicare waarom zal je dan die Amerikaanse en buitenlandse luiers nemen die kwalitatief veel minder zijn dan tena en molicare.

1 opmerking:

  1. hmmm,

    De prijzen op deze site lijken mij aanvaardbaar, op 1 product na: De CARE DIAPER is de luier die je aan 13 euro in Delhaize kan terugvinden. 28 euro vragen voor een pak is een beetje veel...

    groetjes,

    Dplolly

    BeantwoordenVerwijderen