zondag 8 augustus 2010

Maillots

Veel baby's/peuter dragen over hun luier in de winter een maillot om de benen lekker warm te houden. Ook sommige AB/TB'ers dragen in de winter een maillot over hun luier. Als je net als ik niet al te groot ben kan je nog een kinderlijke maillot kopen in een kindermode zaak maar als je geen kindermaat meer past dan ben je aangewezen op dames maillots.
Die je voor een paar euro in de winkel kunt kopen. 

Maar veel AB/TB'ers hebben liever een maillot die er wat kinderlijker uitziet AB-Versand heeft deze maar ik vindt de prijs wel heel erg duur hoor tussen de €50 en €60 dat is een beetje te gek vindt ik zelf en zal het er nooit voor uitgeven om eerlijk te zijn. Maar ik kan makkelijk praten want ik pas nog in een kindermaillot en die koop ik voor een paar euro dat is makkelijk praten zou je zeggen maar ook als ik niet in een kindermaillot zou passen dan koos ik toch niet voor die van AB-Versand het geld groeit me niet op de rug en bij de Hema koop je hem voor iets meer dan €10 ben geen dief van me portemonnee en denk jij ook niet van die van jou.
Ook Cosy 'n' Dry verkoopt mooie maillots voor AB/TB ze kosten circa €12,50 per stuk zie de afbeelding hieronder.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten