zaterdag 21 augustus 2010

Inpetto

Inpetto is een Duits bedrijfje voor aangepaste kleding voor tieners en jongvolwassenen tot maat 188 met een medische of verstandelijke beperking. Dus geen winkeltje AB/TB gericht te noemen maar je kunt er wel terecht voor rompertjes en trappelzakken. De prijzen zijn redelijk te noemen. 

Ondanks mijn spierziekte en geringe lengte zou ik er kunnen kopen maar vraag me meteen af waarom zou ik het doen. In Nederland heb je ook zo een winkeltje namelijk Pien & Polle dat lijkt mij veel handiger om er iets te bestellen of even langs te gaan.

Kortom Inpetto heeft geen enkele meerwaarde zeker niet voor de AB/TB scene al het daar ook niet echt voor bedoeld gezien dat ze maar tot maar 188 leveren is het voor de meeste onder ons al helemaal niet interessant dit winkeltje omdat ze alleen maar kindermaten verkopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten