zaterdag 7 augustus 2010

Slab

Een slab is onmisbaar voor een AB/TB en zeker ook voor mij. Want ik kan wat knoeien hoor als ik in mijn kinderstoel zit want Sandra houdt van lekker eten vooral spareribs en kippenpootjes kluiven en dan komt onderstaande slabben wel van pas.

Boven afgebeelde slab is speciaal voor AB/TB'ers en wordt geleverd door For Ever A Kid. Hij past over de schouders en is voorzien een zakje aan de voorkant om spulletjes in te stoppen, misschien een kippenpootje voor later als ik weer honger krijg (hihi). Deze slab kost ongeveer €17.


De hier boven afgebeelde slabben zijn slabben speciaal voor volwassenen met een handicap die kunnen ook gebruikt worden door AB/TB'ers. Ik heb zelf van dit soort slabben maar om eerlijk te zijn ik vindt ze er niet uit zien in vergelijking met die van For Ever A kid want bij mij moet het er leuk en vrolijk uitzien voor mij een reden te meer om die van For Ever A Kid te gaan bestellen. Oh ja als toch de onderste slab wilt hebben ze zijn te verkrijgen bij alle medische speciaalzaken en ze kosten tussen de €20 en €30 per stuk. 

Dit wel een hele grote slab voor de hele grote knoeiers dus en deze is te verkrijgen via AB-Versand en kost €19,95 met deze slab kunnen je kleren nooit meer vuil worden zo groot dat die is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten