dinsdag 17 augustus 2010

AB/DL'ers die actief zijn op incontinentie forums waar ze niet thuis horen

Omdat ik incontinent ben kom ik ook op incontinentie forums uiteraard niet met mijn TB naam maar met mijn echte naam. Steeds meer zie ik berichten van mensen uit het AB/DL circuit die daar berichten gaan lopen plaatsen die totaal nergens op slaan.

Beste AB/DL'ers toon eens respect voor de mensen die om medische redenen luiers moeten dragen en die dus niets met het AB/DL wereldtje te doen hebben. Voor deze mensen is het dus geen plezier om een luier te moeten dragen voor hun is het pure noodzaak.

Ik zelf erger mij er ook mateloos aan dat sommige AB/DL'ers dit soort forums gebruiken om in contact te komen met andere luier dragers. Stop is met die onzin. De mensen die incontinent zijn zitten niet op dat soort onzin te wachten en ook de serieuze mensen binnen de AB/DL wereld kopen er niks voor als ze weer is een slechte naam krijgen door een stel zielenpoten die zo nodig weer is vervelend en irritant moeten gaan zitten doen op een forum over incontinentie die dus niet bedoeld is voor AB/DL'ers.

Probeer is met die grijze massa bovenin te denken en niet met dat bengelende ding onder je buik. Ik vindt het niet zo vreemd dat veel mensen die incontinent zijn en niks met het AB/DL wereldje te doen hebben zeggen weg wezen met die dwazen van het incontinentie forum. Nogmaals deze mensen hebben geen vrije keuze om luiers te dragen en plassen/poepen niet in een luier omdat ze het zo lekker vinden maar door een ziekte zijn ze incontinent. Leer dat is te begrijpen en laat deze mensen is met rust en blijf weg van de forums over incontinentie als je zelf niet incontinent ben en doe daar geen oproepen voor contact met andere mensen die luiers dragen wegens medische beperkingen want daarvoor is dat incontinentie forum niet bedoeld. Laat die mensen gewoon met rust en in hun waarde.

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra

    Het is een goede oproep op deze site om mensen die incontinent zijn met rust te laten.
    Ik kom zelf ook dagelijks op inco lotgenoten site's onder me echte naam Sebas
    Ik ben zelf net als jij incontinent en draag dag en nacht luiers.
    Ik heb in me msn zelfs vervelende mensen gehad en die heb ik ook er uit gegooit.



    Groetjes Sebas
    email sebasijsselstein@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het zijn ook steeds dezelfde zielige figuren uit het AB/DL wereldje die bezig zijn op incontinentie forums.

    Maar ik zie ook steeds meer dat er enorm veel gefrustreerde dwazen rondlopen binnen het AB/DL/TB wereldje waarvan ik het idee heb dat ze vergeten zijn daar ooit hersens in te plaatsen gezien de meest stomme berichten die ze plaatsen zoals dat ze graag incontinent zouden willen zijn of graag in contact zouden komen met een vrouw/meisje die ook incontinent is. Ja de meisjes en vrouwen die incontinent zijn staan te dringen voor ze.

    BeantwoordenVerwijderen