maandag 9 augustus 2010

Maandag wasdag

Is het bij jouw ook iedere week dat je luiers, plastic broekjes, rompertjes en andere AB/TB kleding aan de waslijn te drogen hangen. Want alles moet ook eens een keer gewassen worden en moet drogen nadat het gewassen is.

Hoe doe jij dat met je AB/TB spulletjes hang je die gewoon buiten te drogen of laat je ze binnen drogen of droog je ze via de wasdroger. Ben daar wel benieuwd naar hoe jullie dat doen.

Mijn moeder of oma wast ze en hangt het gewoon te drogen op het erf van onze boerderij niemand die het ziet of je moeten echt op het erf komen van onze boerderij en dan zijn het vaak toch bekenden die weten dat ik incontinent ben. Ik denk als je incontinent bent dat het toch een stuk makkelijker is om je spulletjes aan de waslijn te laten drogen en helemaal als je eigenlijk geen buren hebt zo als ik de enige directe buren zijn me opa en oma en die kijken al lang niet meer op van rompertjes, plastic broekjes en andere baby of peuterachtige kleding aan de waslijn.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten