vrijdag 6 augustus 2010

Babyfoon

Ja hoor ik heb het weer voor elkaar ik wilde wat veranderingen in mijn baby/peuter kamertje aanbrengen vandaag en  toen is onze beeld babyfoon dus op de grond gevallen op het laminaat en je raad het natuurlijk al dat ding is nu stuk. Maar snel mijn moeder op haar werk gebeld en gezegd dat ik bezig was me kamertje een beetje te veranderen en leuker te maken en dat die toen is gevallen. Mam was niet echt blij met het nieuws van mij maar we moeten toch een nieuwe hebben.

Want door mijn spierziekte en epilepsie is het veiliger om een babyfoon bij me bed te hebben zodat mam mij in de gaten kan houden via het beeldschermpje en ik kan waarschuwen als ik mam nodig heb voor iets. 

Dus dadelijk maar even naar het winkelcentrum in de stad en een nieuwe gaan kopen, gelukkig behoef ik hem niet zelf te betalen want zo een is best duur zoals hieronder afgebeeld. Hij is ook ideaal voor een AB/TB kamer alleen een beetje prijzig en ik raadt aan hem ergens neer te zetten of te hangen zodat die niet snel op de grond valt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten