maandag 9 augustus 2010

Adult Baby Furniture

Toen ik de link van Adult Baby Furniture kreeg en de website zag had ik meteen zo iets van ja heel mooie website maar eigenlijk hebben we er weinig of niets aan. Want laten we eerlijk zijn wie gaat nu in Nederland of Vlaanderen een bed met spijlen, commode, box of kinderstoel bestellen in Phoenix Arizona in de Verenigde Staten van Amerika. Laten we eerlijk zijn de kosten van verzending in een container per boot zullen misschien wel de helft of meer van het aankoop bedrag van de meubeltjes zijn. Niet echt interessant te noemen dus.

Het ziet er echt allemaal heel mooi uit hoor ik kan niet anders zeggen. De prijzen vindt ik niet echt spectaculair te noemen ook niet met de huidige lage koers van de dollar denk ik dat je aan de zelfde prijs komt als bijvoorbeeld AB-Versand in Duitsland.

Voorheen blijkt dat ze ook AB kleding hebben verkocht maar daar zijn ze mee gestopt en ze houden zich dus alleen nog maar bezig met AB/TB meubeltjes. Helaas voor ons Nederlanders en Vlamingen te kostbaar om het naar hier te laten verschepen. Dus weer een bedrijfje waar we eigenlijk niets mee kunnen.

1 opmerking:

  1. Hoi Sandra , ik heb een poosje ab/dl kleding gemaakt op opdracht maar vanwege ziekte kon ik er niet mee doorgaan.
    Het gaat nu gelukkig weer beter en ik zou graag weer wat dingen willen maken.
    Dus als je iets nodig hebt of iemand weet die iets zoekt , neem dan contact met mij op : patriciamikafan@gmail.com .

    Groetjes van Patricia

    Ps voor mensen die een moeder zoeken , ik ben niet geïnteresseerd

    BeantwoordenVerwijderen