vrijdag 6 augustus 2010

Plannen voor een luierbijeenkomst in Oost Vlaanderen

Ik heb vernomen dat er een aantal mensen zijn in in België in de provincie Oost Vlaanderen die plannen hebben om een bijeenkomst te organiseren voor luierliefhebbers en volwassenen met baby/peuter gevoelens.

Het zou inderdaad een hele uitkomst zijn als inderdaad deze bijeenkomst zou gaan plaatsvinden zeker voor de Vlamingen een uitkomst maar ook voor Nederlanders uit Zeeland en een groot gedeelte van Brabant (omgeving Bergen op Zoom/Roosendaal) ook voor hun is het te doen om naar Oost Vlaanderen te rijden.

Wat ik vernomen heb is dat ze het mogelijk in The Ice Bar in Eke-Nazareth willen gaan organiseren opzicht na wat ik gezien heb op de website van deze bar een uitstekende locatie omdat het een erotisch danscafé is en men dus zeker niet zal opkijken dat daar een groep luierliefhebbers en volwassenen met gevoelens om zich weer baby/peuter te willen voelen er een bijeenkomst organiseren.

Ik hoop echt dat deze plannen voor een bijeenkomst werkelijkheid worden want ik denk dat er best veel behoefte en belangstelling is voor zo een bijeenkomst in Vlaanderen. En wens de mensen die het willen gaan opzetten heel veel succes toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten