vrijdag 6 augustus 2010

Sissy baby

Een sissybaby is een jongen of man die zich als baby meisje kleedt. Hetgeen vrij veel voorkomt onder mannen en jongens met AB/TB gevoelens om zich als baby meisje te kleden. Sommigen zeggen dat het een vorm van travestie is maar of het echt met travestie te maken heeft heb ik zelf mijn twijfels over. 


Ik weet wel dat er in de AB scene meer en vooral mooiere kleding voor baby meisjes op de markt is dan voor baby jongens misschien is dat ook wel een reden waarom veel mannen en jongens er voor kiezen zich te kleden als een baby meisje.


Vooral in Engeland en Amerika is een hele grote groep sissybaby's in Nederland en Vlaanderen zijn het er naar mijn weten niet zo veel althans mij niet bekend. In Engeland zijn zelfs speciale clubs en bijeenkomsten voor sissybaby's.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten