vrijdag 13 augustus 2010

Babygum

Babygum is een Duitstalig magazine voor de AB/DL scene die helaas niet in Nederland te koop is in de winkel en je dus via internet moet bestellen. Tegenwoordig hebben ze ook een uitgave in pdf formaat voor slechts €10,50 waardoor je niet €13,50 en hoge verzendkosten behoeft te betalen.

Het blad komt een maal per kwartaal uit en op het moment zitten ze al aan nummer 58.

Naast verhalen en foto's van AB en DL'ers in luiers vindt je er ook contact advertenties en advertenties van bedrijfjes welke spullen verkopen voor AB'ers veelal in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

Zelf heb ik een zo een blad welke je hier kunt downloaden op mijn weblog gezet zodat eens kunt kijken of het iets is voor je.

Misschien is het een idee als er voldoende belangstelling is om steeds de nieuwe iedere 3 maanden aan te schaffen en de kosten onder de belangstellenden te delen als we 5 mensen hebben kom je op iets meer dan €2 per persoon dat moet volgens mij wel te doen zijn hoe meer mensen er mee doen hoe beter en hoe goedkoper het voor iedereen wordt. Ik zorg dan dat je hem per e-mail krijgt door hem naar je toe te sturen. Ik doe dit uitsluitend voor mensen binnen ABDLTB club en Het Luierparadijs en even contact opnemen via daar als je interesse hebt zodat ik kan checken of je bezoeker van deze clubs bent dit vanwege veiligheid voor mij zelf. Want ik denk dat ze bij de uitgever niet echt blij zullen zijn dat ik op deze manier andere AB/TB'ers mee laat profiteren van hun boekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten