donderdag 12 augustus 2010

Cutest One Of All

Toen ik nadat ik de link van Cutest One Of All kreeg en is verder ben gaan kijken op de website van dit Amerikaanse bedrijfje wat zegt zich te richten op voornamelijk sissybaby's had ik al heel snel van ach nee he weer zo een bedrijfje dat heel snel rijk wil worden over de rug van AB/TB'ers. De prijzen die men vraagt voor een wasbare luier met kinderprint is ronduit belachelijk duur zeker voor Amerikaanse begrippen want een prijs van ruim €50 per stuk is 2 tot 2.5 keer de werkelijke prijs die de luiers behoren te kosten in de Verenigde Staten.

Ik zag ook dat ze de zelfde diapertapes verkochten als het Zwitserse bedrijfje alleen hier werd het per 3 en 10 yard verkocht en bij de 10 yard kon je 35-40 luiers beplakken met de tape. Uitgaande dat je met een rol die je in Zwitserland koopt voor €10.50 ongeveer 250 luier s kunt doen zou je bij dit Amerikaanse bedrijfje maar liefst bijna €40 neer tellen. Gewoon puur oplichterij en geldklopperij zal ik maar zeggen.

Ik lag helemaal dubbel van het lachen toen ik de prijzen zag van de baby jurkjes voor AB/TB die malloten vragen prijzen dat ik denk hebben we het hier over een AB/TB jurkje of over de trouwjurk van Jolanthe. Want laten we eerlijk zijn prijzen van €100 tot bijna €210 voor een jurkje is gewoon bespottelijk te noemen en pure oplichterij.

Dat het bedrijfje alleen maar uit is op zo snel mogelijk rijk worden over de rug van voornamelijk AB'ers blijkt ook wel uit dat het bedrijfje een sex lijn heeft speciaal voor AB'ers die graag een mammie horen, leuke verdiensten mag je wel zeggen want mevrouw rekent maar liefst niet schrikken $30 voor 15 minuten, $55 voor een half uur en $100 voor een uurtje om het slappe gelul van haar aan te mogen horen.

Ook verkopen ze er hypnose cd's waarvan ze zeggen dat je als je naar dit soort cd's luistert dat je ongemerkt in je luier plast (hier over elders meer informatie op mijn weblog) hiervan valt de prijs nog wel mee circa €11,50.

Kortom voor mij weer een bedrijfje waar een hele dikke vette streep door heen gaat en waar ik in ieder geval nooit iets zal bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten