dinsdag 10 augustus 2010

Cosy 'n' Dry

Toen ik deze link kreeg van Cosy 'n' Dry en ik hun website zag was ik meteen verkocht hele mooie AB/TB spulletjes voor redelijke en betaalbare prijzen is een keer geen bedrijfje dat heel snel rijk wil worden maar die gewoon materiaal levert voor een normale prijs.

Ze zitten in Engeland en ze hanteren een hele schappelijk prijs voor verzendkosten namelijk circa €5 voor een hele doos zoals hier onder afgebeeld en daar kan heel wat spulletjes in gestopt worden, een reden te meer om daar is te gaan shoppen.
Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment zoals wasbare luiers, plastic broekje, luier broekjes, rompertjes, jurkjes, pyjama's met voeten, spenen, flesjes en noem maar op alles voor een AB/TB.


Een absolute aanrader dit winkeltje en ik ga er zeker is wat bestellen want heb zat mooie dingen gezien die ik wel zal willen hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten