dinsdag 10 augustus 2010

Classy Comfort Diapers

Toen ik de link van Classy Comfort Diapers  kreeg en de website bekeek schrok ik behoorlijk en dacht weer zo een bedrijfje dat heel snel rijk wil worden over de rug van AB/TB'ers. Ik moest helemaal lachen toen ik zag dat ze ook daar Bambino luiers verkochten alleen heel wat duurder dan dat je ze rechtstreeks bij Bambino zelf besteld. Vraag me af wie er zo dom is om meer te gaan betalen dan nodig is want ze zijn al niet echt goedkoop te noemen deze luiers.
Maar ze verkopen nog meer zoals jurkjes maar ik schrik echt van de prijzen die ze vragen volgens mij sporen ze daar echt niet hoor voor een AB jurkje vragen ze maar liefst tussen de $200 en $325 waarschijnlijk is die voorzien van diamanten. Ik vraag niet om een trouwjurk maar gewoon om een AB jurkje (hihi). 

Kortom een winkeltje om maar heel snel te vergeten, die willen wel heel erg snel rijk worden over de rug van AB/TB'ers. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten