dinsdag 10 augustus 2010

Als baby gekleed over straat lopen

Ik vindt het best wel gedurfd hoor wat deze meneer doet om als baby gekleed over straat te gaan door Amsterdam. Ik zag deze foto en dacht eerst dat het een grap was van iemand die een foto bewerkt had met photoshop maar na lezen van het artikel bleek dat deze meneer echt als baby gekleed door Amsterdam loopt. 

Deze meneer een zekere Bert is geen onbekende in Amsterdam want hij schijnt regelmatig als baby gekleed over straat te gaan. Ik vindt het wel heel gewaagd en gedurfd als ik eerlijk moet zijn want volgens mij is dit echt vragen om dat mensen je uitlachen, bespotten en belachelijk maken. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die zo over straat gaan of zou jij dat durven ik niet hoor. Misschien is deze Bert ook wel bezoeker van ABDLTB club of Het Luierparadijs.

Vindt het wel grappig en stoer dat deze meneer er gewoon maling aan heeft wat anderen er van denken en zeggen hij voelt zich op deze manier er prettig bij. Maar weet niet of dit echt bijdraagt tot meer begrip voor AB/TB'ers van de buitenwereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten