zondag 8 augustus 2010

AB Universe

Ook deze link AB Universe heb ik is bekeken en moet zeggen een hele mooie website met een zeer ruim aanbod aan wegwerp luiers maar ook aan wasbare luiers. Voor het bestellen van een pak incontinentie luiers van een merk als Abena denk ik zelf dat het zinloos is om die daar te bestellen want die kan je in Nederland denk ik wel goedkoper bestellen. 

Wat ik wel grappig vond waren de volwassenen wegwerp luiers speciaal voor AB/TB met kinderlijke print maar wilde je een leuke prijs hebben zo tussen de €1 en €1,35 per stuk dan moest je meteen een hele doos bestellen met 80 luiers er in opzicht ook geen probleem maar de verzendkosten zijn absurd hoog omdat zo een pak aardig wat weegt. Dus niet echt interessant te noemen als voor zo een luier meer dan €2 per stuk moet betalen. Misschien als je af en toe is een luier draagt dat het nog te doen is maar als je net als ik om medische redenen draagt of je draagt als AB/TB 24 uur per dag dan wordt het een vrij dure grap.

De wasbare luiers die ze er verkopen zijn wel interessant om er te kopen zeker als je ze per 2 koopt want dan krijg je maar liefst 25% korting en dat is weer mooi meegenomen. De luiers kosten tussen de €18 en €19,50 wat heel erg goedkoop is.

Ook plastic broekjes zijn heel erg goedkoop namelijk tussen de €6,75 en €9,75 en als je ze per 2 koopt krijg je ook hier 25% korting. En ze hebben plastic broekjes met Hello Kitty en met hondjes print dus die ga ik zeker bestellen bij ze voor die prijs.

Ook leveren ze een zwemluier van het merk Polypro (waarover elders op mijn weblog meer informatie).

Kortom een bedrijfje die de moeite meer dan waard is en zeker een aanwinst is voor de AB/TB scene.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten