donderdag 5 augustus 2010

Wie doen er aan infantilisme of het zich weer baby of peuter willen voelen

Infantilisme wordt zowel door mannen als vrouwen gedaan al ik er gelijk bij moet zeggen dat het overgrote deel ik schat zelfs meer dan 95% mannen is. Slechts een heel klein groepje vrouwen doen aan infantilisme en de meeste vrouwen hebben dan ook nog is lesbische gevoelens. Dat verklaard misschien ook wel meteen waarom het overgrote deel van de mannen binnen het wereldje van infantilisme homo is of biseksuele gevoelens heeft omdat het dan voor hun makkelijker is om contact te leggen met mensen welke ook een voorliefde hebben voor infantilisme want voor hetero mannen is het zeer moeilijk om een vrouwelijk persoon te vinden met een voorliefde voor infantilisme.

Dat infantilisme alleen maar voorkomt bij mensen die laag geschoold zijn is pure onzin want infantilisme komt voor in alle lagen van de bevolking dus bij zowel laag opgeleiden als bij hoog opgeleiden. Juist voor veel hoog opgeleiden is het een manier om even de sleur van het drukke business leven van zich af te kunnen zetten en zich helemaal te kunnen ontspannen in de rol van een volwassenbaby/peuter. 


Hoeveel mensen er in Nederland en Vlaanderen aan infantilisme doen is niet bekend omdat er nooit onderzoek naar is gedaan misschien ook wel omdat infantilisme in Nederland en Vlaanderen nog steeds een enorm taboe is. Wel kan ik zeggen naar aanleiding van cijfers welke ik heb van leden binnen ABDLTB club waar ik zelf moderator ben er rond de 2000 mensen iets met luiers doen en moet er gelijk bij vermelden dat het overgrote deel luierliefhebber is en dus niets met het zich weer baby of peuter willen voelen te doen heeft. zelf schat ik dat minder dan 10% van deze leden van ABDLTB club echt iets heeft met het zich weer baby of peuter willen voelen of infantilisme.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten