dinsdag 10 augustus 2010

Baby Kins

Ik ben eens gaan kijken nadat ik de link had gekregen van Baby Kins een Canadees bedrijf die medische hulp middelen verkoopt en niet echt een bedrijf is voor de AB/TB scene. Ze verkopen er wasbare luiers, plastic broekjes en rompertjes. Ondanks dat het een bedrijf is wat zegt zich te richten op mensen met medische problemen (incontinentie) heb ik daar toch een beetje mijn twijfels bij want ik denk niet dat er veel mensen die incontinent zijn en niet in de AB/TB scene zitten die dit soort luiers dragen.
Want laten we eerlijk zijn hij ziet er wel heel erg kinderlijk uit en kan me bijna niet voorstellen dat iemand die incontinent is zonder AB/TB gevoelens met zo een luier aan gaat rondlopen.

De rompertjes die ze verkopen zien er wel goed en mooi uit en zijn zowel te dragen door iemand die ze om medische redenen draagt als iemand met AB/TB gevoelens.

De prijzen vallen ook heel erg mee en is zelfs erg goedkoop te noemen gezien de zeer lage koers van de Canadese dollar. Echter ik vrees wel dat hier ook enorm hoge verzendkosten berekend worden om de spullen naar Nederland of Vlaanderen te versturen.

Opzicht een leuk bedrijfje waar ik misschien wel eens iets ga bestellen, ik vindt dat ze leuke en mooie dingen hebben tegen betaalbare prijzen nu nog even afwachten hoeveel de verzendkosten bedragen en als die niet te hoog zijn overweeg ik wel om er iets te gaan kopen want heb wel wat leuke dingen gezien die ik graag zou willen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten