donderdag 5 augustus 2010

DryNites absorberende broekjes

DryNites® Absorberende broekjes voor de nacht

DryNites® zijn absorberende broekjes die onopvallend onder de nachtkleding kunnen worden gedragen. Ze zijn eenvoudig aan en uit te trekken. De elastische zijkanten geven een comfortabele en goede pasvorm.
De buitenkant ziet eruit én voelt aan als gewoon ondergoed. Anti-lekrandjes en de absorberende laag zit precies op de juiste plek voor jongens en meisjes om lekken te voorkomen, waardoor je nachts ongestoord kan slapen.
Er zijn aparte varianten voor jongens en voor meisjes en allebei bevatten ze twee verschillende motieven. Deze zijn door kinderen zelf gekozen, en zien er dan ook uit als gewoon ondergoed. Er zit zelfs een label achterop, waardoor ze er nóg meer als normaal ondergoed uitzien.

Ik zie op forum en chats steeds vaker dat mensen die geen echte incontinentie luiers durven te halen of te bestellen dit soort broekjes gebruiken i.p.v. een luier. Zelf vindt ik deze broekjes niks zeker niet als je een beetje flinke plasser bent want bij een flinke plas heb je grote kans dat de broekjes gaan lekken. Poepen in de broekjes is helemaal niet aan te raden want op de eerste plaats zijn ze daar niet voor bedoeld en daarbij zeer grote kans dat de poep er aan de zijkanten uit komt zetten. 

DryNites zijn verkrijgbaar bij de supermarkt of drogist en te verkrijgen in een uitvoering voor jongens en een voor meisjes en in de maten 17-30KG en 27-57KG. Voor jongens zijn ze zelfs verkrijgbaar in een boxershort uitvoering in de maten 17-30KG en 27-50KG.


Ze hebben een katoen achtige buitenkant en daarom vindt ik de broekjes zo en zo al niks omdat ze na een plas al klam aanvoelen aan de buitenkant net als bij de luiers met katoen achtige buiten kant (zie ook mijn artikel over cottonfeel luiers).




1 opmerking:

  1. ik draag dan toch ook graag drynites, en ja klopt ..
    ze lekken wel redelijk snel , maar voor een grote boodschap gebruik ik ze ook hoor :)
    en dat valt mij dan wel weer mee :)

    BeantwoordenVerwijderen