donderdag 12 augustus 2010

Diaper Connection

Toen ik de website van Diaper Connection een Amerikaans bedrijfje wat tussen een medisch toelevering bedrijf en AB?TB winkel in zit volgens mij viel mij meteen het enorme aanbod aan artikelen op.


Naast wasbare luiers, plastic broekjes met en zonder baby print verkopen ze er ook rompertjes en de nuk 5 fopspeen. De prijzen voor de wasbare luiers, plastic broekjes en rompertjes zijn redelijk tot normaal te noemen maar voor een Nuk 5 fopspeen vragen ze wel weer een absurde hoge prijs namelijk circa €15 een beetje aan de hoge kant zal ik maar zeggen.


Zeker een bedrijfje waar ik wel even verder ga kijken en mogelijk iets ga bestellen vooral de plastic broekjes met babyprint en de rompertjes hebben daar mijn interesse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten