vrijdag 13 augustus 2010

Fancy Pants Diapers

Fancy Pants Diapers is een Amerikaans bedrijf dat wasbare luiers levert een van de velen zal ik maar zeggen de prijzen variëren tussen de €25 en €60 per stuk afhankelijk van of je 6, 1`2,16 of zelfs 26 lagen stof in de luier wilt hebben als dikte voor de absorptie. Bij 26 lagen kan je volgens mij niet eens meer normaal lopen maar misschien wel handig voor de nacht voordat deze luier lekt moet er heel wat gebeuren hoor.

Ze rekenen voor verzending naar Nederland/Vlaanderen voor het eerste artikel circa €15 en voor elk volgende artikel €3,85 per artikel. Ze bieden in ieder geval wel duidelijkheid in hun verzendkosten hetgeen je van veel andere Amerikaanse bedrijven niet kunt zeggen.

Ik heb slechts 1 artikel gezien in hun assortiment waarvan ik zeg ja die zal ik wel willen hebben en mogelijk daar ga bestellen omdat ze de enige zijn die het leveren op dit moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten