maandag 9 augustus 2010

Angel Fluff

Toen ik deze link kreeg van Angel Fluff en ik de website zag had ik meteen zo iets leuk maar wat moeten we er eigenlijk mee want het bedrijf zit in Tennessee USA en is leverancier van wegwerp luiers en wasbare luiers. Ik denk zelf dat er geen mens is die een pak luiers helemaal in de USA gaat bestellen omdat de verzendkosten gewoon absurd hoog zijn. Voor wasbare luiers zijn ze misschien wel interessant maar denk dat we die ook wel dichterbij kunnen kopen in eigen land als je ook nog eens de verzendkosten mee rekent dan zullen ze zeker niet veel goedkoper zijn dan hier.

Echt goedkoop kan ik ze ook niet noemen zeker niet voor de wegwerp luiers met kinderlijke print want daar vragen ze voor een pak van 48 stuks $95 een beetje aan de dure kant zeker als daar ook nog eens een flinke som verzendkosten bij komen dan weet ik wel goedkopere adressen voor dit soort luiers dichterbij en goedkoper.

Ook verkopen ze plastic broekjes ze hebben een groot assortiment maar ook hier zeg ik dat je ze dichterbij voor het zelfde geld of zelfs minder kunt vinden want ook hier weer hele hoge verzendkosten.

Kortom ik vindt het geen meerwaarde hebben dit bedrijfje en zal er zelf niks bestellen omdat het geen ze verkopen dichterbij in Europa ook allemaal te verkrijgen is waarom dan hoge verzendkosten gaan betalen dat is zonde van je geld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten