zondag 8 augustus 2010

Mijn favoriete rompertje

Het volgende rompertje is echt mijn favoriete rompertje die ik het liefst draag heb er dan ook 3 van en wil er nog een paar bij hebben maar helaas ze hebben het stofje niet meer in voorraad. Nu maar hopen dat ze het weer snel op voorraad krijgen want dit vindt ik echt de liefste en mooiste romper die ik ooit heb gezien.
Is die niet schattig je zou hem zelfs buiten ook kunnen dragen met een gewone broek er over niemand die ziet dat het een rompertje is en echt kinderlijk is die ook niet te noemen omdat Disney altijd populair is bij jong en oud. En al zouden ze er wat van zeggen wat ze nog nooit gedaan hebben dan zal ik gewoon zeggen ik ben Disney fan en maak zelf uit wat ik leuk en mooi vindt en wat ik draag.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten